השכרת ציוד חימום לאירועים

צור קשר

בכל שאלה חייגו אלינו או שלחו הודעת וואטסאפ ונשמח לעמוד לשירותכם.

רוצים שנציג יחזור אליכם?

מלאו את הפרטים בטופס שלפניכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

השכרת ציוד חימום לאירועים

מחפשים פתרונות חימום לאירועים? אנו מתמחים בהשכרת ציוד חימום לאירועים – 050-978-7979

אייס מיזוג אוויר – השכרת ציוד חימום לאירועים באולמות וגני אירועים, חימום לאוהלי ענק וחימום לאירועים פרטיים

השכרת ציוד חימום לאירועים גם בהתראה מיידית 24 שעות ביממה כולל הובלה והתקנה של מזגנים ניידים עוצמתיים המתחברים לשקע רגיל ברשת החשמל הביתית.

מחפשים אפשרות השכרת חימום לאירועים כחלק מהתארגנות מוקדמת מתוכננת להתאמת המקום ו/או בשל שינויים פתאומיים בתנאי מזג האוויר.

לייעוץ ללא התחייבות בנושא השכרת ציוד חימום לאירועים התקשרו אלינו: 050-978-7979 – אנו זמינים 24 שאנו ביממה למתן פתרונות חימום מידיים.

אל תחכו עד שיהיה לכם ממש קר…!!!

מיזוג אירוע חוץ

השכרת ציוד חימום לאירועים באמצעות מזגנים ניידים

אייס – פתרונות חימום לאירועים, מספקים לכם פתרונות חימום לאוהל, לאירוע במקום סגור וגני אירועים בעזרת השכרת מזגן נייד עוצמתי כולל הובלה והתקנה באתר האירוע.

השירות שלנו כולל ייעוץ טלפוני ללא התחייבות להתאמת פתרונות חימום מיטביים למאפייני המקום וכן למאפייני האורחים באירוע וכמובן מצב מזג האוויר.

אנו מציעים לכם מבחר גדול של אפשרויות להשכרת ציוד חימום לאירועים כולל השכרת חימום לאירועים לכל משך התקופה הקרה, השכרת מזגן נייד לחודש, ו/או השכרת מזגנים ניידים לחימום לתקופות קצרות יותר.

דוגמאות להשכרת מזגן נייד לחימום לאירועים

אייס קירור מציעה לכם מגוון אפשרויות להשכרת ציוד חימום לאירועים בהתאמה לדרישות וצרכי הלקוח.

כל המזגנים מגיעים בתוך מבנה ייעודי נייד סגור ואסתטי אשר יושב על על 4 גלגלים ברוחב של כ-120 ס"מ, עומק של כ-85 ס"מ וגובה בין 160ס"מ ל-200 ס"מ.
המבנה של המזגן הנייד מוצב מחוץ לחלל האירוע, האוויר החם מוזרם ישירות לחלל האירוע בעזר שרשורי כסף אותם אנו מתקינים בהתאם למבנה החלל ודרישות המיזוג.

כל המזגנים הניידים שאנו מספקים לכם מתחברים בעזרת שקע רגיל למערכת החשמל הביתית גם של חד פאזי ללא צורך בהכנות נוספות.

לרשותכם מגוון מזגנים ניידים לחימום להשכרה בעוצמות של:

  • מזגן נייד לחימום אירועים בעוצמה של 3.5 כ"ס.
  • מזגן נייד לחימום אירועים בעוצמה של 4 כ"ס.
  • מזגן נייד לחימום אירועים בעוצמה של 4.5 כ"ס.
    ועוד.

מובן כי בהתאם לגודל מקום האירוע במקרים רבים יש להשכיר מספר מזגנים ניידים לחימום על מנת לייצר אקלים נעים ומזמין לבאי האירוע שלכם.

לייעוץ ללא התחייבות בנושא השכרת ציוד חימום לאירועים התקשרו אלינו: 050-978-7979 – אנו זמינים 24 שאנו ביממה למתן פתרונות מיזוג חימום מידיים.

היתרון בהשכרת מזגנים ניידים לחימום אירועים במבנים ארעיים וקבועים ואוהלי ענק, על פני השכרת ציוד אחר לחימום אירועים

השכרת מזגנים ניידים לחימום אירועים במבנים ארעיים וקבועים ואוהלי ענק יכולה מספקת מספר יתרונות על פני השכרת ציוד חימום לאירועים אחר.

  • אפשרויות שימוש מגוונות – מזגנים ניידים מגיעים במגוון גדלים וניתן להשתמש בהם למטרות חימום וגם למיזוג וקירור.
    זה הופך את המזגנים הניידים לפתרון המתאים לכל עונות השנה. מזגנים ניידים מאפשרים שליטה האקלים הפנימי של החלל ליצירת נוחות לאורחים בתנאי מזג אוויר שונים.
  • התקנה פשוטה ומהירה – אנו מספקים לכם שירות מקצה לקצה, השירות שלנו כולל ייעוץ, הובלה, התקנה במקום האירוע, פירוק ופינוי בתום תקופת ההשכרה.
    המזגנים הניידים שאנו מספקים ניתנים לפריסה מהירה ללא צורך בהכנה מוקדמת, מה שהופך את השימוש בהם לאידיאלי לאירועים במבנים זמניים וגם לאירועים במבנים קבועים, אוהלים וגם אירועים בחוץ.
  • לכל מזגן נייד יש בקרת טמפרטורה מתכווננת – שלא כמו בהשכרת ציוד חימום לאירועים אחר, המזגנים הניידים שאנו מספקים לכם מגיעים עם בקרות טמפרטורה מתכווננות, המאפשרות לכם לשמור על טמפרטורה נוחה ועקבית בתוך חלל האירוע.
    גמישות זו חשובה ומאפשרת לשנות ולהתאים את רמת החום, המיזוג ו/או הקירור לתנאי מזג אוויר שונים גם אם הם משתנים במפתיע.

יתרונות נוספים, משמעותיים של השכרת מזגן נייד לחימום אירועים על פני השכרת ציוד חימום לאירועים שונה

  • הניידות – אנו מתקינים את המזגנים הניידים בהתאם לתוכנית החימום הנדרשת לאירוע אולם ניתן בהתקנה לא ארוכה גם להעביר את המזגנים הניידים למקום חלופי ולבצע התקנה חדשה בהתאם לדרישת הלקוח. (התקנה חוזרת אינה נכללת על פי רוב בהצעות המחיר ויש לתאם התקנה חוזרת מראש).
  • פעולת המזגנים הניידים שקטה יחסית – אנו מתקינים לכם מזגנים ניידים לחימום אשר מתוכננים לפעול בשקט אשר מאפשר את קיומו של האירוע ברמת רעש דומה לזו של הרעש של מזגן בסלון ביתי שאינו מהווה הפרעה לאירוע.
  • שימוש באוהלים, מבנים זמניים ו/או קבועים – מזגנים ניידים מתאימים גם לאירועים במבנים ארעיים, אוהלים וגם למבנים קבועים יותר.
    גמישות זו הופכת אותם לבחירה מועדפת עבור אירועים במבנים שונים ומגוונים שונים, מאוהלי מפסטיבלים וחתונות בחוץ ועד לאירועים באולמות, האנגרים, מחסנים וכו.

לייעוץ ללא התחייבות בנושא השכרת ציוד חימום לאירועים התקשרו אלינו: 050-978-7979 – אנו זמינים 24 שאנו ביממה למתן פתרונות מיזוג חימום מידיים.

שאלות ותשובות

האם אפשרית השכרת מזגן נייד לחודש?

בהחלט כן אנו מספקים שירות השכרת מזגן נייד לחודש לאירועים ולחימום זמני לכל סוגי החללים.

האם ניתן להשתמש במזגנים ניידים לאירועים לחימום וגם לקירור?

כן, המזגנים הניידים שהם חלק בלתי נפרד מהשכרת ציוד חימום לאירועים שלנו מאפשרים שליטה, כוונון ושינוי של טמפרטורות המיזוג לפי בחירת הלקוח.

מה היתרון של התקנה קלה בעת השכרת ציוד חימום לאירועים?

התקנה קלה מאפשרת לנו להציב ולהתקין את המזגנים הניידים העוצמתיים ולספק לכם חימום גם בזמן התראה קצר.

מדוע פעולה שקטה היא תכונה חשובה בעת השכרת ציוד חימום לאירועים?

הפעולה השקטה של המזגנים הניידים שלנו מבטיחה כי ציוד החימום אינו משבש את האירוע או גורם להסחות דעת, אך יחד עם זאת יוצר סביבה נוחה נעימה ומזמינה לכל מוזמני האירוע.

לייעוץ ללא התחייבות בנושא השכרת ציוד חימום לאירועים התקשרו אלינו: 050-978-7979 – אנו זמינים 24 שאנו ביממה למתן פתרונות מיזוג חימום מידיים.

מאמרים נוספים

פתרונות קירור לאירועים

פתרונות קירור לאירועים

אייס קירור מספקים לכם פתרונות קירור לאירועים כולל השכרת מזגנים ניידים בהתראה מיידית: 050-978-7979 פתרונות קירור לאירועים המוניים ואירועים קטנים כולל השכרת מזגנים למפיקי אירועים

להמשך קריאה »