השכרת חימום לאירועים

צור קשר

בכל שאלה חייגו אלינו או שלחו הודעת וואטסאפ ונשמח לעמוד לשירותכם.

רוצים שנציג יחזור אליכם?

מלאו את הפרטים בטופס שלפניכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

השכרת חימום לאירועים

אייס – שירות מיידי 24 שעות להשכרת מזגני חימום ניידים לאירועים לעונות מעבר וחורף

השכרת חימום לאירועים באמצעות יחידות מיזוג אוויר ניידות מותאמות במיוחד לספק חימום לאירועים המתקיימים בכל סוגי החללים, מבני קבע, מבנים ארעיים אוהלים ואירועים בחוץ.

אייס קירור ופתרונות מיזוג מתמחים במתן פתרונות חימום לאירועים פרטיים ואירועים גדולים כולל מענה קריאה מיידית להשכרת חימום לאירועים לא מתוכננים לחימום לאוהל חוגגים, אוהל אבלים, אוהלי אירועי ספורט ועוד.

לקבלת הצעת מחיר להשכרת חימום לאירועים באמצעות מזגנים ניידים התקשרו: 050-978-7979, או השאירו הודעה בוואטסאפ או בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

אנו מתמחים בהשכרת חימום לאירועים ליום, לשבוע לחודש ולתקופות קצרות, כולל הובלה והתקנה 24 שעות

השכרת חימום לאירועים בעונות המעבר והחורף היא דרך מצוינת להבטיח את הנוחות של המשתתפים באירוע שלכם כאשר מזג האוויר יכול להיות לעיתים בלתי צפוי, קריר ואפילו קר.

שירות השכרת מזגן חימום נייד לאירועים בקריאה מיידית 24 שעות ביממה מאפשר לכם להיערך במהירות גם אם נתקלתם במזג אוויר לא צפוי שעלול לפגוע באירוע שלכם.

אנו מציעים מגוון מזגנים ניידים המיועדים לחימום אירועים בכל הגדלים כולל הובלה והתקנה עם תעלות פיזור וחיבור לרשת חשמל ביתית רגילה (ללא צורך בתשתית תלת פאזי).

מחפשים מזגן נייד להשכרה? לקבלת הצעת מחיר להשכרת מזגנים ניידים לאירועים התקשרו: 050-978-7979, או השאירו הודעה בוואטסאפ או בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

היתרונות בהשכרת חימום לאירועים באמצעות מזגני חימום ניידים

השימוש במזגן נייד לחימום באירועים מספק מספר יתרונות משמעותיים שהופכים פתרון חימום זה לפתרון מועדף למקומות בהם מתרחשים אירועים באופן קבוע.

אנו מתמחים בהשכרת מזגני חימום לאירועים גם למקומות בהם מתקיימים אירועים באופן קבוע וגם לחימום באירועים חד פעמיים או אירועים קצרי מועד.

מיקום גמיש

יחידות מיזוג ניידות לחימום יכולות להיות ממוקמות באופן אסטרטגי בהתאם לחלל האירוע שלכם כדי לספק פיזור חום אחיד.

גמישות זו מאפשרת לכם להתאים את הפריסה לפי מבנה המקום על מנת לייצר אקלים נוח ונעים לבאי האירוע.

נוחות ונעימות

יחידות מזגני חימום ניידים יכולות לחמם את חללי האירועים, ולייצר אווירה נעימה ומזמינה הגורמת לאורחים להרגיש נעים ונוח גם במזג אוויר קר.

יחידות מיזוג אוויר המשמשות לחימום יכולות לספק גם הקלה אם הסביבה הפנימית נעשית מחניקה עקב חימום יתר או אם יש התחממות פתאומית בעונות המעבר ואז פשוט עוברים למיזוג קריר.

בקרת טמפרטורה

חימום באמצעות יחידות מיזוג ניידות מאפשרות לכם שליטה מיטבית ובקרת טמפרטורה מדויקת, שמאפשרת לכם לשמור על סביבה עקבית ונוחה עבור האורחים שלכם.

התמודדות עם מזג אוויר לא יציב

מזג האוויר הישראלי בעונות המעבר והחורף יכול להיות בלתי צפוי.

השכרת חימום לאירועים באמצעות מזגני חימום ניידים מאפשרות לכם להתאים את המיזוג והחימום לתנאי מזג אוויר משתנים.

אם היום מתחיל קריר ומתחמם מאוחר יותר, ניתן לעבור למצב קירור.

השכרת חימום לאירועים להגנה מפני קור קיצוני

באזורים מסוימים בישראל החורף יכול להיות קר במיוחד.

השכרת יחידות מיזוג ניידות לחימום יכולות למנוע מהאורחים שלכם לחוות אי נוחות או אפילו בעיות בריאותיות עקב טמפרטורות נמוכות.

מחפשים מזגן נייד להשכרה? לקבלת הצעת מחיר להשכרת מזגנים ניידים לאירועים התקשרו: 050-978-7979, או השאירו הודעה בוואטסאפ או בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

השכרת חימום לאירועים

השגת יעילות אנרגטית באמצעות חימום בעזרת מזגן חימום נייד לאירועים

יחידות מיזוג אוויר ניידות לחימום מתוכננות לספק חימום ברמה מותאמת וגם להיות חסכוניות באנרגיה בו זמנית.

השכרת חימום לאירועים לשמירה על בריאות ובטיחות

שמירה על טמפרטורה נוחה היא חיונית לבריאות ולבטיחות המשתתפים באירועים שלכם.

זה מפחית את הסיכון לחשיפה למחלות הקשורות לקור או אי נוחות במהלך אירועים בחללים סגורים בחוץ או בסביבה סגורה למחצה.

תכנון אירועים לכל ימות השנה

השכרת חימום לאירועים וזמינות של חימום באמצעות יחידות מיזוג אוויר ניידות מאפשרת לכם לתכנן ולארח אירועים לאורך כל השנה, ואף להאריך ולמתוח את עונת האירועים בגני ארועים או אירועים המתקיימים בתוך אוהלי אירועים גם בתקופות בהן מזג האוויר פחות מזמין.

התאמה למגוון אירועים

ניתן להשתמש ביחידות מיזוג ניידות לחימום לסוגים שונים של אירועים, החל מחתונות ומפגשים ארגוניים ועד מסיבות ופסטיבלים וכן למיזוג וחימום אוהלים וסוכות אבלים.

אני מציעים השכרת חימום לאירועים מכל הסוגים ומתמחים בהתאמת יחידת החימום לפי מאפייני המיקום ומאפייני האירוע שלכם.

השכרת חימום לאירועים לגיבוי

אם יש כשל בציוד הקבוע או שמזג האוויר מקבל תפנית בלתי צפויה, אפשרויות הבחירה והמעבר מחימום לקירור מבטיחות שתוכל להתאים במהירות את הטמפרטורה כדי שהאירוע ימשיך לפעול בצורה חלקה.

התקנת מזגן חימום נייד לקידום ושיווק

אירועים בעלי מאפיינים מסחריים יכולים להיתרם מאפשרות וזמינות של בקרת אקלים אשר יכולה להוות גורם משיכה אל נקודת מכירה לאירוע שלכם. למשוך משתתפים שמחפשים נוחות וחוויה נעימה.

נוחות וקלות תפעול

אנו מספקים לכם שירות השכרת חימום לאירועים כולל הובלה וטכנאי הקמה ותפעול ראשוני של הציוד, הפעלת יחידות מיזוג ניידות לחימום נוחות וקלות לשליטה בדומה למזגן ביתי.

מראה מקצועי

יחידות מיזוג ניידות לחימום ובקרת אקלים לא רק משרת מטרה פונקציונלית אלא יכול גם לשפר את המראה המקצועי של האירוע שלכם.

יחידות הממוקמות היטב יכולות להשתלב עם העיצוב המתוכנן לאירוע.

לסיכום:

השכרת יחידות חימום ומיזוג ניידות לאירועים בעונות המעבר והחורף מספקת פתרון רב-תכליתי להבטחת הנוחות והרווחה של האורחים שלכם.

הוא מאפשר לכם להיות מוכנים לתנאי מזג אוויר שונים ולשמור על אווירה מקצועית ומהנה, מה שהופך אותו לתוספת חשובה בתכנון האירוע שלכם מראש או כפתרון מיידי לחימום אירוע בלתי צפוי.

מחפשים מזגן נייד להשכרה? לקבלת הצעת מחיר להשכרת מזגנים ניידים לאירועים התקשרו: 050-978-7979, או השאירו הודעה בוואטסאפ או בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות

מהם מזגנים ניידים לחימום לאירועים?

מזגנים ניידים לחימום באירועים הם יחידות מזגן נייד להשכרה אשר מספקות גם יכולות קירור וגם חימום. הם נועדו לווסת את הטמפרטורה בחללי אירועים במרחבים פנימיים סגורים, מרחבים סגורים חלקית וגם אירועים חיצוניים.

מתי כדאי לשקול השכרת חימום לאירועים?

כדאי לשקול השכרת יחידות מיזוג ניידות לחימום לאירועים כאשר אתם מארחים אירועים בעונות מעבר או בחורף, מכיוון שהם יכולים לעזור לשמור על טמפרטורה נוחה גם בתנאי מזג אוויר משתנים.

האם ניתן לשלוט בטמפרטורה בדיוק?

עקרונית כן, אתם יכולים לשלוט די במדויק על הטמפרטורה באמצעות התרמוסטט ביחידות אלו, מה שמאפשר לכם לשמור על רמת הנוחות הרצויה לאירוע שלכם בעיקר בחלל סגור כגון אוהלי ענק, מבנה ארעי או מבנה קבע.
בחלל פתוח למחצה או פתוח מלא השליטה בטמפרטורה קצת יותר מוגבלת.

האם יש צורך לספק נקודות חשמל לחיבור מזגנים ניידים לחימום?

כן, אולם יחידות מיזוג ניידות לחימום מתחברות ישירות לשקע ביתי או כבל הארכה רגיל ואינן צריכות הולכה תלת פאזי.

האם ניתן להציב יחידות מיזוג ניידות לחימום כך שלא יפריעו לאירוע?

כן, ניתן למקם יחידות אלו בצורה אסטרטגית גם מחוץ לחלל כך שרק צינורות הולכת האוויר נמצאים ומשתלבים בעיצוב האירוע.

לקבלת הצעת מחיר להשכרת מזגנים ניידים לאירועים התקשרו: 050-978-797, או השאירו הודעה בוואטסאפ או בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מאמרים נוספים

מזגנים להשכרה

מזגנים להשכרה

אייס קירור – פתרונות מיזוג ניידים מקצועיים לכל עונות השנה אנו מספקים לכם מזגנים להשכרה הניתנים להתקנה לאירועים במבנים ארעיים, אוהלים, חללים בנויים ומבנים יבילים.

להמשך קריאה »
השכרת מזגן נייד לשבוע

קירור לאירועים

אייס קירור ופתרונות מיזוג – השכרת מיזוג לאירועים, לשירות אקספרס 24/6: 050-978-7979 קירור לאירועים גדולים וקטנים מעכשיו לעכשיו, השכרת מזגנים לאוהלים, מבנים ארעיים, מבנים זמניים

להמשך קריאה »